Vilken Underbar Dag!!!

Från och med idag är det jag som kommer att fortsätta blogga för er våra trogna bloggläsare på Lundby Blommor. Jag är då Catarina som är ägare och inspiratör till våra tre butiker i Hageby, Ingelsta och City. Emelie som har varit den som startade bloggen har försökt att lära mig för att hon kommer att få så mycket att stå i under hösten med skolan och eget företagande. Hoppas nu att ni blir lika inspirerade och får en liten inblick i hur vi har det även med mig vid rodret.



En jättefin krans som Hanna på Hageby komponerade till en begravning med Gerbera i olika färger, Rosor, Alstromeria, Buplerum och Gladiolius mm. Måste även tillägga att Min Pappa Stig lägger ner hela sin själ på att binda kransstommen så fin som det bara går. Tack Hanna och Pappa för att ni gör så fina kransar till våra kära kunder på deras svåra dag med begravning för nära och kära. En mycket viktig stund att ta ett värdigt avslut. För oss är det viktigt att allt blir perfekt.



En vacker närbild på alla fina Gerberor i kransen. Visst är det fint med alla varma färger nu igen när vi börjar närma oss hösten.



Ännu en sorgdekoration gjord av Hanna i Hageby i härliga färgsprakande toner. Mycket uppskattad av kunden som ringde och berömde oss för att det var den finaste dekorationen på den begravningen. Tack alla underbara kunder för er dagliga uppskattning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0